Aktualizacja balansująca rozgrywkę finałową

Aktualizacja Rail NationDrodzy miłośnicy kolei,

wykorzystaliśmy najbliższą aktualizację gry do dokonania pewnych zmian w rozgrywce finałowej. Zwracaliśmy szczególną uwagę na Wasze opinie i komentarze wyrażane między innymi na naszym forum. Aktualizacja zostanie zainstalowana na istniejących rundach gry, a zatem już Wasza najbliższa rozgrywka finałowa będzie miała te zmiany:

Początkowe opóźnienie

Aby dać wszystkim miastom szansę na wygraną w finale i start nie w środku nocy, zdecydowaliśmy się zmniejszyć o połowę opóźnienia w dołączaniu do finału. Za każdą pozycję poniżej 1 oraz każdy poziom niższy od pierwszego miasta w rankingu opóźnienie powiększa się o 30 minut (zamiast o godzinę, jak do tej pory).

Gdy pierwsza metropolia rozpocznie finał o 14:00, zwykle wszystkie pozostałe metropolie dołączą tego samego dnia. Dzięki temu, że mniejsze miasta mają mniejsze magazyny do wypełnienia, nadal będą miały szansę na wygraną.

Wielkość magazynów miejskich i zużycie towarów

Do tej pory możliwe było w przypadku wielu towarów wypełnienie magazynu miasta w ciągu godziny, zanim nastąpiło przeliczenie obciążenia przedsiębiorstwa. W tej aktualizacji podwajamy wielkość magazynów metropolii. Oznacza to, że mniej towarów będzie można w pełni dostarczyć przed przeliczeniem obciążenia. Będzie to jednak nadal możliwe dla towarów produkowanych blisko metropolii. Dowiezienie do końca kilku towarów w ciągu jednej godziny będzie teraz dużo trudniejsze.

Jako, że nie chcemy drastycznie wydłużać rozgrywki finałowej, jednocześnie zmniejszamy podstawowe zużycie towarów przez metropolie z 15% na 5%. Dzięki temu towary, których dostaw nie można ukończyć w ciągu godziny, będzie można „zaliczyć” szybciej. Na całkowite zużycie towarów składają się:

  • Podstawowe zużycie (5%)
  • Liczba podłączonych do miasta aktywnych graczy (im więcej, tym wyższe zużycie)
  • Liczba ukończonych dostaw towarów w trakcie finału w porównaniu do czasu trwania finału (im więcej towarów ukończonych w krótszym czasie, tym wyższe zużycie)

Trzeci czynnik bierze teraz pod uwagę czas trwania całej rozgrywki finałowej. W przeszłości znaczenie miał tylko czas od momentu dołączenia danej metropolii do finału. Ta zmiana oznacza, że metropolie zaczynające później będą miały na początku mniejsze zużycie towarów i będą mogły łatwiej dogonić resztę.

Prestiż

Prestiż za dostawy do metropolii został pomniejszony o 25%. Nadal chcemy, aby rozgrywka finałowa mogła wpływać na pozycję graczy w rankingu, ale chcemy uniknąć sytuacji, gdy połowa prestiżu była do zdobycia w ciągu 3% trwania całej rundy gry. Prestiż dla stowarzyszeń także został obcięty o 25%.

Przyszłość

W naszej następnej dużej aktualizacji chcemy wprowadzić kolejne zmiany w rozgrywce finałowej:

Wydajność

Najważniejszym elementem będzie wydajność gry. Wszystkie kalkulacje wewnętrzne w grze zostały przeprogramowane od nowa, aby zmniejszyć obciążenie serwerów. Powinno to doprowadzić do znaczącej poprawy, szczególnie w trakcie rozgrywki finałowej, gdy serwery są wyjątkowo mocno obciążone.

Bonus prestiżu dla wygranego miasta

Dodatkowo planujemy przyznać bonusowy prestiż dla graczy, których miasto wygra finał. Gracze, którzy będą mieli podłączone tory do zwycięskiej metropolii, otrzymają mały bonus. Gracze, którzy poświęcili wszystko dla swojego miasta będą też nagradzani indywidualnie.

Zmiana towarów tuzinami

Kolejna zmiana nakierowana jest głównie na graczy, którzy podczas finału mogą logować się tylko od czasu do czasu. W pełni dostarczone towary nie będą od razu zastępowane. Zastąpienie towaru kolejnym nastąpi dopiero, gdy ukończone zostaną dostawy 12 towarów. Gdy to się stanie, nastąpi wymiana wszystkich na nowe. Gracze mający mniej czasu będą mogli dostarczyć wszystkie towary nawet, gdy są rzadziej online. Pociągi dostarczające towary nie zatrzymają się, gdy dostawy danego towaru zostaną ukończone, a dopiero wtedy, gdy wszystkie 12 towarów zostanie zamienione na kolejne, dzięki temu nadal będą zarabiać. Prestiż pozostanie przyznawany w momencie ukończenia dostawy towaru.

Z życzeniami jak najlepszej zabawy w grze,
Bruno

59 Comments

  1. Dokonanie tak drastycznych zmian w trakcie rozgrywki jest delikatnie oszustwem. Wiadomo że grę od pierwszej ery ustawia się pod reguły obowiązujące w finale. Dotychczas gracze poświęcający część swojego presta na dostawy surowców do fabryk mieli szansę to nadrobić w finale i zająć dzięki temu całkiem przyzwoitą pozycję. Teraz okazuje się że zostali oszukani. Nie dość że poświęcali się kilka er na rzecz rozwoju fabryk to jeszcze teraz okazuje się że reguły się zmieniły i zostają okradzeni z możliwości odrobienia strat presta w finale.

  2. Ta zamian to mój koniec z tą grą. Po pierwsze nie opłaca się już rozwijać miasta i zdobywać jak największego poziomu, bo nic to nie daje. Po drugie osoby, które poświęcają się dla miasta, nic nie zyskają w finale, bo prestiż odcięty, czyli jest to ukłon dla osób, które nie pomagają. Po trzecie wymiana towarów dopiero po 12 sztukach, powoduje, ze wszystkie fabryki będą spalone, jest to kolejny ukłon dla graczy którzy tylko przeszkadzają w finale…
    Po trzecie zwiększenie ilości towarów jest bez sensu, spowoduje to wydłużenie rozgrywki w nieskończoność. Spalona fabryka która jest dalej niż 11 odcinków od miasta będzie robiona przez kilka godzin. Brawo administratorzy, zepsuliście jedną z lepszych gier przeglądarkowych. Teraz ta gra nie ma celu. Kiedyś celem było rozwijanie miasta i dobry start w finale, teraz nie ma żadnego celu. Gra bez celu jest bez sensu…

  3. I jeszcze jedno, wszystkie miasta, które mają złą lokalizacje (daleko od miasta surowce) można wyrzucić do śmieci, bo gra w takich miastach, gdzie w finale trzeba dostarczyć dwa razy więcej jest bez sensu…

  4. Wprowadzacie takie zmiany 3 godziny przed startem finalu na s9. I wy chcecie zeby gracze do was wracali po rundzie gdzie ewidentnie sa oszukiwanie przed finalem. Banda złodzieji i oszustów.

  5. to co napisał przedmówca – jest święta prawdą, według mnie prace konserwacyjne powinny polegać na naprawie błędów, usunięciu luk, a nie na zmianie zasad rundy finałowej, która to jest zwieńczeniem 12 tygodni przygotowań do niej, to co autorzy gry zaproponowali w zmianach jest zwykłym oszustwem oraz potraktowaniem nas graczy jako zło konieczne, szczytem chamstwa i arogancji jest dokonanie takich zmian podczas trwania turnieju w , którym od pierwszego dnia czyniliśmy przygotowania do rozgrywki finałowej

  6. Grę zaczyna się z pewną koncepcją na finał i niejeden gracz poświęcił się na rzecz rozwoju fabryki(a co za tym idzie MIASTA) kosztem swojego prestiżu,wiedząc,ze w pewnym stopniu ma możliwosc podgonienia w finale—-a tu tak niekorzystana zmiana,to faktycznie nieuczciwe.
    Nie zmienia się reguł w trakcie gry

  7. czyli co ? Gra idzie wybitnie w kierunku promowania totalnego egoizmu. Jednym słowem śmieciarze, którzy teraz się wożą w rozwiniętym mieście ma trasie zboże-krowy-mięso i co dobę łapią po 3 top 1 tytuły będą nagradzani. Reszta, która pracuje dla miasta, to ma być stado baranów do strzyżenia. Gratulacje za bardzo przemyślane zmiany.

  8. Ale narzekacie.

    Jak dla aktualizacja GENIALNA. Mi też do finału brakuje niewiele, ale to jest zmiana na którą czeka większość graczy RN.

    Od dawna narzekacie na to co jest teraz zmieniane, a gdy już to zmienili to dalej narzekacie. Jakie to „Polskie” 😀

    W każdym razie podoba mi się start miast. To ze szybciej będą startować jest dobrym posunięciem. Jeśli chodzi o ilość towarów które trzeba zwieść, na to patrze trochę sceptycznie, choć z drugiej strony posunięcie jest dobre bo bardzo wydłuży rozgrywkę finałową co mi się już podoba. Ciekawe tylko czy towary będzie się dało wogole wbic 😛

    Co do prestizu z finału – Super. Nie zgadzam się z przedmówcami, że śmieciarze bedą mieli eldorado. Teraz jeśli nie zarobią w grze prestizu, to w finale już go tak nie nadgonią :P.

    I mądrzej będzie trzeba będzie wbijać level w grze. Trzeba będzie utrzymać taki level żeby nie być pierwszym, bo magazyny będą największe, a jednak w miarę szybko wystartować.

    Jak dla Mnie SUPER. Obejrzymy jak bedzie w rzeczywistosci.

    • Jedyny plus to tylko przyspieszenie startu i to że nie wypadnie np. o 1 w nocy reszta zmian to porażka.

  9. I nie można się zalogować

  10. o czym ty piszesz ? Wyobraź sobie śmieciarza, który od teraz wozi tylko zboże-krowy-mięcho i codziennie łapie zależnie od ery od 1000 do 2700 za same tylko tytuły + podłączony do kilku miast wozi się na pracy innych. To uważasz, że jest ok ? Takiego cwaniaka już w finale nie przegonisz i dokładnie o to mi chodzi, że to wielki ukłon dla totalnych samolubów. Zmiana na towary w finale seriami po 12, to też absurd, bo najlepiej wyjdą na tym właśnie trolle. Ktoś wyżej napisał, że będą miasta skazane na porażkę. Jak najbardziej się z tym zgadam, bo dowieź boksyt do El Paso, gdy trolle odpowiednio wcześniej go obsiądą. Będziesz czekać, na absurdalny poziom kopalni, by choć trochę zbliżyć się do zamknięcia towaru. Co do wyrównanego startu, to zmiana jest ok i to jedyne pozytywne w tej aktualizacji.

    • Nie wyobrazam sobie takie smieciarza, bo na serwerze jest 1000 graczy. Niech bedzie polowa z nich smieciarzami – prestiz ktory opisujesz wpadnie tylko jednemu z nich. A reszta obejdzie sie smakiem.

      A niech jeden zarabia, reszta sie bedzie musiala jednak postarac zeby wogole zaistniec.

      Niech takich smieciarzy o ktorych piszesz bedzie 10 na serwer, na roznych towarach moga medale wbijac. Oni niech maja swoj prestiz. Reszta sie obejdzie smakiem szczegolnie ze nie nadrobi prestizu w finale bo jest go o 25% mniej.

      Patrzcie realnie, a nie podążajcie za tym co ktoś napisał.

      Trole byl sa i beda, niezaleznie od wszystkiego szkodzic beda. Trzeba po prostu znalezc teraz sposob zeby sobie z nimi poradzic.

      Poza tym teraz juz nie dasz rady zwiesc towaru w jedna godzine bo miasto ma wiekszy magazyn. Efekt tego bedzie taki że towary beda zawsze wbijane z obciazonych fabryk, a co za tym idzie – jak trolle maja trollowac fabryke „trollowana przez miasto” :P.

      Mysle ze raczej trolowanie sie skonczy, jedynie na przebijaniu inwestycji beda mogli cos zdzialac.

      Co do miast – rozmieszczenie towarow jest rozne – mapa USA od poczatku byla niedopracowana, ale oryginalna – pokaz mi miasto ktore wszystkie towary mi blisko. z checia w nim pogram :)

      • nie podam nicka, bo nie wypada, ale w poprzedniej rundzie w ten sposób zarobiła 3 gwiazdki i w tej już robi dokładnie to samo. Teraz będzie mieć jeszcze łatwiej, bo miasto dobrze rozwinięte i ma praktycznie zerowe czasy na śmieciach.

      • Minneapolis
        46 towarów w obrębie 6 torów
        Maszyny, Plastik i Magazyn 7 torów.
        Najlepsze miasto na mapie

  11. Ogólnie z wyjątkiem zmiany czasu startu wszystkie pozostałe promują ludzi którzy nic dla rozwoju miasta nie robią. wystarczy ustawić się na jak najlepszą integrację i ciągnąć wszędzie gdzie się da tory i już nie przykładając ręki bonusy w finale lecą choć ani wagonika nie popchnąłem do miasta które jest zwycięzcą. Nawet jak uwalam fabrykę (ostatnią z 12) to i tak dostanę bonusy bo miasto które blokuje jest podłączone :). Wymiana dwunastkami bardzo ułatwia uwalenie finału konkurencji. Ogólnie żenada i porażka totalna. My wchodzimy w 6 rundę. Dotychczasowe zasady promowały wysiłek na rozwój miasta. Czas ok ale teraz nie dość że z levela mamy większe magazyny to jeszcze po poprawce nam dowalą. Czemu ma to służyć? Graczom z miernych miasteczek którzy do tej chwili uwalają nam fabryki i musieliśmy z nimi się męczyć przez 4 tury. Teraz oni nie dość że nie pomagali nam w rozwoju a wręcz uwalali grę to dostają bonus bo 1. szybciej startują niż kiedyś (ew. do przyjęcia) to jeszcze mają preferencje na magazynach.

  12. Sądzę że to jednak moja rozgrywka w tej grze. Zamiast pracy zespołowej i wspólnego wysiłku promowany jest egoizm. Brak dbałości o rozwój miasta. Wręcz przeciwnie jak się mieścisz w 1 piątce z małym miastem to masz większe szanse niż duże miasto na pierwszej pozycji.

  13. Nie zmienia sie zasad gry w jej trakcie a final nalezy do 6 er i caly plan, staranie sie bylo na marne. Nie wiem, kto narzekal na poprzednie finaly ale pewnie Ci, co nie wygrali i stwierdzili, ze to wina zasad gry.

    wczesniejszy start- ok, nei kazdy to nocny marek, final powinnien sie w dzien zaczac
    12 towarow wymienianych na kolejne 12 po zamknieciu- ogrniaczy gre, wystarczy, ze ktos zacznie innym psuc fabryki i juz ludzie beda wkurzeni. NIe mowiac o tym, ze nie wiem, jak ma to pomoc graczom, ktorzy nie moga sie logowac za czesto. Jakos do tej pory ludzie sobie radzili.

    prestiz- i po co czlowiek wozil pod miasto, jak i tak nie nadrobi.

    poziom miasta- nie oplaca sie byc nr. 1, strzal w kolano.

    wielkosc magazynow- nie wiem, kto na to wpadl ale z ta osoba nie napilabym sie piwa.
    final jest meczacy, kto raz prowadzil i siedzial, czy logowal sie co godzine to wie, ze jest to meczace ale zawsze sobie mozna bylo powiedzeic: jeszcze troche i koniec. Ludzie nie beda siedzeic tygodnia z finalem, odpuszcza i ciekawe, czy wroca.

    Zobaczymy w praktyce, jak to bedzie wygladac ale mi sie to nie widzi pozytywnie.

  14. Froz

    12 listopada 2014 at 14:47

    Proszę zwróćcie uwagę na to, że ostatnie elementy wpisu nie dotyczą obecnej aktualizacji, ale planów programistów na przyszłość.

    • co nie zmienia faktu, że zamiast promować grę zespołową, to idziecie po bandzie i robicie wielki ukłon w stronę totalnych egoistów.

    • nie jest napisane kiedy ta aktualka bedzie, odebralam to tak, ze jeszcze przed finalem moim, ktory zaczyna sie za tydzien.

      • Froz

        12 listopada 2014 at 15:11

        Aktualizacja została wprowadzona dzisiaj na wszystkich serwerach gry. Natomiast w powyższym poście oprócz zmian w obecnej aktualizacji podane są plany na przyszłość (od nagłówka „Przyszłość”), na kolejną aktualizację gry (która jeszcze nie jest przygotowana, dlatego nie możemy napisać, kiedy będzie miała miejsce).

    • Zdaje się że zmiany poniższe są już w obecnej aktualizacji.
      1. zmiana wielkości magazynów
      2. zmiana zasad naliczana presta w finale

      Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.

      PS1. Po aktualizacji rozwalone są wiadomości PW i nie da się tego po prostu normalnie czytać.
      PS2. Propozycja na przyszłość zasad wymiany towarów po zakończeniu zwózki to już całkiem poroniony pomysł. Pomysłodawca mieszka na wysokim piętrze i wychodzi ewidentnie do pracy przez okno głową w dół.

      • Froz

        12 listopada 2014 at 15:16

        Tak, te zmiany są w tej aktualizacji. Tak samo, jak skrócenie czasu do startu kolejnych metropolii, darmowe Złoto na następną rundę gry (1 sztuka za każde 1000 zebranego prestiżu), ulepszenia interfejsu (możliwość instalacji ulepszeń na wielu lokomotywach jednocześnie, możliwość kopiowania rozkładu jazdy dla lokomotyw z inną siłą pociągową), ulepszone modele lokomotyw z 6 ery i inne, drobniejsze zmiany.

        Znalezione błędy w grze proszę zgłaszaj do supportu w grze. Dziękuję.

        • 1. Błędy oczywiście zgłoszone.
          2. Podwojenie magazynów to jednak nie jest drobna zmiana. Jak sądzę jest jednak różnica w zwózce:
          miasto A: 2000
          miasto B: 1400
          różnica 600 ton
          po zmianach:
          miasto A:4000
          miasto B:2800
          różnica 1200 ton
          nie dość że miasto B mniej pracowało na level to dodatkowo dzięki tej zmianie miasto A zostało ukarane dodatkową zwózką 600 ton więcej co jak sądzę przy urealnieniu wartości będzie o wiele ciekawiej wyglądającą różnicą. Wniosek że 5 er rozwoju i walki o level miasta o kant D można sobie teraz roztrzaskać. Najgorsze z 10 miasto wejdzie do gry (o ile się nie mylę po 5 godzinach) a wartości do zwiezienia będzie miało takie że bez mydła myknie je w godzinkę. Mniejszy level miasta nie oznacza przecież że gracze w nim nie jadą olimpami prawda?? Po prostu oznacza że gracze z tego miasta nie dbali o miasto tylko o siebie.

        • Żadne złoto nie pomoże jak się gracze zrażą, to już nie wrócą w nowej rundzie po prostu odpuszczą sobie grę!!!
          Rzecz najważniejsza: NIE ZMIENIA SIĘ ZASAD GRY W JEJ TRAKCIE, JEST TO PO PROSTU OSZUSTWO.

  15. Tak jak zauwazylem, roznica miedzy miastem A i B juz byla, teraz sie powiekszyła.

    Madrzy gracze którzy rozegrali juz kilka tur, graja w taki sposob aby zawsze byc w top 3 ale nigdy jako top 1 na poczatku finalu.

    Nie wiem czemu patrzycie na to w tak ograniczony sposób – Teraz w sytuacji gdy bedziecie mieli gwarancje ze bedzie w finale, w top 10 miast, mozna spokojnie się przestawic na śmieci i czekac do finalu zarabiajac sobie :D.

    Ale to tez jest ograniczony punkt widzenia – dlatego że w tej chwili nie da sie wbic towaru w godzine, czyli miasto które nie rozwinelo wszystkich swoich fabryk przed finalem, ma marne szanse na to zeby wbic wszystkie towary (wyobrazacie sobie „zabawki” z levelem firmy 1, wozozne przez cale miasto pierwsza godzina push, a pozniej zaladunek 15 minut. Mozna robic push co godzine, jak wszyscy beda schodzic, ale mala szansa zeby sie udalo.

    Bez rozwinietych wszystkich fabryk miasto nie ma szans na wygrana, wiec w dalszym ciagu oplaca sie wbijac level, chocby do momentu wbicia wszystkich towarow.

    • Ależ kolego nie ma gwarancji ani nawet możliwości żebyś miał wszystkie 48 towarów rozwinięte. Przecież nie wszystkie przez rundę towary miasto dostanie.

      W poprzedniej rundzie wchodziłem z 4 pozycji. Strata do pierwszego miasta 11 produktów (i to pewnie nie znaczących). Ile teraz ktoś zwiezie w ciągu 2 godzin? 4, 5??

      • Na wózku w finale mieliśmy rozwinięte wszystkie towary, i 58 level miasta.
        Kolejne miało 54 level (My mieliśmy do zwiezienia 125 tys, oni 105 tys), i obydwa miasta miały wszystkie towary odkryte i rozwinięte.

        Miasto musi w każdej erze wbijać wszystkie towary, wtedy w finale ma wszystkie fabryki rozwinięte.

        W dwie godziny – 1 towar maks, i to pod warunkiem że nie jest dalej niż 4 tory od miasta :). Według mnie oczywiscie, ale finał zweryfikuje.

        • Ale co to ma do rzeczy?? W poprzedniej rundzie jak pisałem nie mieliśmy wszystkich towarów zakończyliśmy na 2 miejscu (przy 11 towarach straty i starcie z 4 pozycji) i nie przeszkodziło nam to mieć niezwiezionych 4 towarów do końca z czego jeden z nich był na poziomie 92%. Finał to finał. Zerowe leki zwieźliśmy w niecałe 20 minut. Dwa odcinki od miasta i wszyscy mieli i wagony i tory. Powiedz mi co mnie ma teraz motywować do rozwoju miasta?? A co do rozwoju fabryk to zapewniam cię że sobie mogę je bardzo dobrze rozwinąć nie upieprzając sobie finału rozwojem miasta.

          Ten kto zmienił zasady głupi był bo rozpieprzył grę i tyle.

        • a grałeś na mapach USA??? to zagraj i zobaczymy jak zapłaczesz. inne serwery to piaskownica.

      • Zmiany, jakie by nie były, a wprowadzone w trakcie(a dla wielu pod koniec) rozgrywki, to kpina z graczy, szachrajstwo, które poskutkuje rezygnacją z gry wielu graczy – gratuluję! zabiliście tą grę.

        A co do samych wprowadzonych zmian:
        1.Zmniejszenie opóźnienia początkowego – a wy graliście w ogóle w tą grę?? Przecież dotychczas opóźnienie w niewystarczający sposób rekompensowało większy magazyn – teraz miasto nr1 i nr2 zaczną finał niemal jednocześnie, tylko to pierwsze będzie miało o 10k więcej do nawiezienia – rewelacyjny profit za 12 tygodni starań…
        2.Powiększenie magazynów – no na pewno to nie wydłuży rozgrywki finałowej – po raz kolejny pytam – graliście wy w to w ogóle???
        Ponadto ułatwi to zwycięstwo miastom z korzystnym rozmieszczeniem towarów(które i tak miały dotychczas taki bonusik wynikający z często nieprzypadkowej lokalizacji), a tym które dotychczas miały trudniej jeszcze bardziej udupiacie.
        3.Prestiż – czyli jednak lepiej było wozić swoje, budować domki, odpuścić rozwój miasta i dbać tylko o siebie – szkoda, że dowiaduję się o tym tydzień przed finałem i szkoda, że w ten sposób zabity zostanie duch gry zespołowej.

        Zamiast poprawić balans gry, wy go jeszcze bardziej popsuliście.
        Planowanych zmian już nawet nie będę komentował, bo choć niektóre są bezmyślne to mnie już dotyczyć nie będą.

        Pozostaje mi jedynie podziękować w imieniu wszystkich oszukanych. No i żegnam ozięble.

        • No u nas akurat pierwsza piątka ma ten sam level ale gwarantuję że jak ktoś ma olej w głowie to na tym levelu przez najbliższe dwa tygodnie pozostanie :D:D:D:D

        • Ile ludzi przez te dwa tygodnie zrezygnuje z gry nie wiem ale pewnie jak do finału się doczłapiemy to graczy aktywnych będzie 10 osób :D:D:D:D po jednym na miasto :D:D:D:D

  16. Tak, niewątpliwie działania twórców gry przekonują mnie abym po zakończeniu mojej obecnej rundy pożegnał się z tą grą.

    • Moja chyba też. Jak mam ropę przez pół mapy z przesiadką w magazynie na mapie USA wozić to nie ma sensu już ta gra wcale :(. Do tego przez 8 tygodni waliliśmy ile wlezie do przodu z miastem kosztem stacji oczywiście a teraz okazuje się że to co było naszą przewagą całkowicie nas pogrąży. Z 10 pozycji wejdą 5 godzin później to co my przy tak wysokich poziomach zwózki przez ten czas zwieziemy?? Pierwsze miasto ma poziom 41 a 10 poziom 35. Jakie to są różnice w poziomach zwózki i jaki wysiłek to ma pojęcie tylko ten kto ciężko pracował w tej grze.

      Obecnie to wygląda tak:
      lvl 41 do wejścia w żółte:48072
      lvl 35 do wejścia w żółte: 37721

      różnica 11 tysięcy.
      ci co znają grę wiedzą już co robić w tej sytuacji tylko rzygać im się chce żeby do tego się posuwać. No ja od razu na to wpadłem.

  17. Dlaczego nie mogę się zalogować po tej aktualizacji???

  18. Graczu nie opłaca się grać zespołowo, liczy się tylko prestiż, bo za każde 1000 dostaniesz aż 1 golda. Pamiętaj też, że miasto to tylko dodatek i jak będziesz cwany, to: 1. Za tytuły nawalisz sobie prestiżu=złoto 2. za śmieci uskładasz na domki na stacji, a to znowu = prestiż = złoto + będziesz mieć full kasy, by polować na prestiż z inwestycji=złoto. Nie patrz na finał, bo to dla stada baranów, ty musisz dbać tylko o siebie i walczyć o prestiż=złoto. Gdy inni w finale będą się starać, by coś ugrać, ty dalej masz wozić śmieci i tłuc tytuły=prestiż=złoto.

  19. Moi drodzy , wtrace swoje 5 gr.
    Wedlug mnie powinnismy olac nowe zasady i jechac tak jak do tej pory. nie zgadzam sie na zmiany zasad. za duzo kasy w to wlozylem , to po prostu oszustwo.

  20. Gratuluję przemyślanych zmian. Nie wydam na tę grę już ani złotówki. To na pewno moja ostatnia runda. Będę namawiał wszystkich graczy w mieście i okolicy, żeby zaprzestali gry już teraz.
    Wprowadzanie takich zmian w trakcie gry (6 era) uważam za niedopuszczalne. Wydawałem pieniądze na grę o określonych regułach, przystępowałem do niej wiedząc, jak wyglądać będzie finał. Teraz mam grać w inną grę, o innych regułach. I nie chcę w nią grać. Bardzo proszę o zwrot pieniędzy. Szykujcie prawników, bo nie odpuszczę.
    Grałem w grę, która premiowała pracę zespołową i ducha współpracy. Proponujecie mi grę, która premiuje grę indywidualną. (Jaki jest sens wbijania lvli przez miasto, które i tak wystąpi w finale?).
    To jest dokładnie taka sytuacja: idę na studia zaoczne, płacę semestr po semestrze (era po erze) i spodziewam się obrony pracy magisterskiej na określonych wcześniej regułach (finał). Ale chwilę przed obroną, dowiaduję się, że moja prawie ukończona praca nie ma żadnego znaczenia – bo obrona polegać będzie na wykonaniu piosenki, której zażyczy sobie Pan Rektor.
    Pokażcie mi sąd, przed którym się obronicie.

    • ale oni poszli krok dalej 😛 obronisz pracę, zaśpiewasz piosenkę, ale tytuł magistra dostaną tylko ci co się przez całe studia obijali, a Tobie dadzą na koniec 100 złotych i powiedzą, że możesz zacząć od pierwszego semestru, bo byłeś naiwniakiem, że się uczyłeś. Dadzą ci okazję do obijania się, po czy dopiero uzyskasz prawo do magistra.
      Z drugiej strony, durnie tej gry nie robili i wiadomo o co chodzi. Chcą wymienić starą gwardię, która płaci mniej lub prawie wcale, bo zna mechanikę gry, na nowicjuszy, którzy będą sypać złotem.

  21. Szanowny Panie Bruno i inni z Państwa, którzy wprowadzacie te zmiany. Bardzo Was prosimy o ich cofnięcie. Przełóżcie je na start kolejnej rundy. Wtedy wiem, że nie zagram więcej. I tyle.
    Jestem teraz w 6 erze. Kilka miesięcy dobrze się bawię i wydaję ciężko zarobione pieniądze. Państwa zmiany sprawiają, że czas spędzony nad grą będę musiał uznać za zmarnowany i pieniądze także. To jest tak: dobrze się bawiłem, biegnąc bieg przełajowy – tylko pod jego koniec dowiaduję się, że to był bieg na orientację. I całą zabawę diabli wzięli.
    Zastanówcie się, proszę.

  22. Popieram innych graczy. Jeżeli to było uwzględnienie uwag graczy to ja nie widze żeby ktoś prosił o rozwalenie całej gry, jej sensu…….

  23. idiotyczne zmiany…. już teraz co serwer grało mniej osób…zobaczymy ile zagra po zmianach…jeżeli cokolwiek cię to Froz obchodzi to pisz do swoich pryncypałów bo to co zrobili to kpina….
    my w 3 soje już szukamy nowej gry… po co grać zespołowo jak właśnie to zabiliście? …a siłą tej gry i jej sensem była gra zespołowa bo ogólnie cała reszta rozgrywki jest łopatologicznie łatwa i bardzo powtarzalna…trzeba szukać nowej, sensownej strategii

  24. Moje dwa komentarze zostaly usuniete:}

  25. Kajlus , tu nie ma co prosic , placac za gre realna kase zawieramy umowe. Nie wywiazali sie z warunkow umowy. Zgodzilismy sie na warunki i zasady na poczatku i gry i za takie zasady zaplacilismy. Nie wywiazanie sie z umowy skutkuje prawem do dochodzenia roszczen z naszej strony i tyle.

    • Należałoby wcześniej przeczytać te warunki bo z tego co piszesz wynika iż nie wiesz co „podpisałeś”.

  26. Jesteście żenujący z tymi zmianami. Podstawowa zasada wszelkich gier to brak zmian w trakcie rozgrywki, no chyba że bawicie się w dziki zachód. Właśnie zarżeliście tą grę. Zegnam ozięble.

  27. Ja gram od początku pierwszą rundę w tej grze i dopiero po 2 3 erach załapałem o co w tym chodzi głównie dlatego że pytałem się innych jak grać żeby być w finale itd. Ale teraz wszystkie starania diabli wzięli. Z pewnością jeśli wprowadza się zmiany to dopiero od początku kolejnej rundy a nie w trakcie trwania. Tak było np. z matura kiedy wchodziła tzw. nowa uczniowie mieli czas na przygotowanie się i przez pierwszy rok czy dwa mogli zdecydować czy chcą pisać starą czy nową. A tutaj? Nie to jest jakieś nieporozumienie. Żenada.

  28. co tu komentować , ostatni finał i już

  29. Fragment z wprowadzenia poprzedniej aktualizacji. Tak chyba powinno się załatwiać te sprawy.

    Uwaga, aktualizacja nie może być zainstalowana na trwających rundach gry (zostanie zainstalowana dopiero po zakończeniu rundy i restartu serwera)!”

    i link
    http://forum.rail-nation.com/showthread.php?t=2242

  30. Co daje graczom wygranie tej rozgrywki finałowej?

  31. A mi się zmiany podobają – bo rozszerzają bazę graczy nie tylko na maniaków którzy siedzą po 20 h przed grą. Zresztą gra nie jest dla graczy tylko dla firmy – jeśli zmiany spowodują zwiększenie przychodów ze sprzedaży „złota” producentowi to będzie sukces.

Comments are closed.

© 2018 Blog Rail Nation

Theme by Anders NorenUp ↑