Narodziny konduktora Malinowskiego w Rail Nation

Znaleźliśmy w naszym archiwum szkice dokumentujące proces tworzenia wizerunku naszego konduktora Jakuba. Chcemy pokazać Wam, jak przebiegały poszczególne etapy tej pracy i nie tylko!

Burza mózgów

Wszystko zaczęło się od burzy mózgów. Jakie cechy powinien mieć konduktor i jak powinien wyglądać? Nasz projektant graficzny przygotował kilka szkiców. Szkiców przyjaznego, sympatycznego, ale też kompetentnego i doświadczonego konduktora. W końcu Jakub Malinowski to pierwsza postać, jaką napotykają gracze w Rail Nation, a jego pracą jest wprowadzenie nowych graczy do gry i nauczenie jej podstaw.

Pierwsze szkice konduktora w Rail Nation

Szkice na papierze

Na końcu mieliśmy oczywistego zwycięzcę. Dzisiaj nie wyobrażamy sobie nikogo innego zamiast Jakuba.
Następnym krokiem było ożywienie naszego konduktora przez sportretowanie go w różnych sytuacjach. Ponownie zaczęło się od rysunków na papierze.

Szkic wizerunku konduktora w grze strategicznej

Wersja cyfrowa

Szkice te zostały następnie zeskanowane. Oprogramowanie graficzne cyfrowo odczytuje kontury, tak jak w przypadku komiksów.

Kontury wizerunku Jakuba Malinowskiego

Kolorowanie

Nadszedł czas na trochę koloru.

Pokolorowany konduktor w Rail Nation

Cieniowanie

Mimo, że to oczywiście jest Jakub Malinowski, nie do końca wygląda na siebie, prawda? To dlatego, że kolor użyty tutaj to dopiero początek. Dzięki wielu precyzyjnym ruchom pędzla na obrazku 3D powstały detale takie jak gra światła i cieni.
Szczególnie istotne były krawędzie. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu światła i cieni upewniono się, że Jakub nie potrzebuje już konturów.

Ostateczny wizerunek konduktora w kolejowej grze strategicznej

Teraz Jakub gotowy jest do wprowadzenia Cię do gry!