Rail Nation 2015

Szanowna społeczności Rail Nation,

To dzięki Waszemu niesamowitemu zaangażowaniu Rail Nation rozwinęło się w świetną grę. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że mamy tak aktywną i pełną pasji społeczność graczy. Wiele Waszych pomysłów i komentarzy pomaga nam ulepszać Rail Nation.

Z tego powodu chcemy nie tylko Wam podziękować na koniec roku, ale też odsłonić nieco tajemnicy o kulisach Rail Nation.

W ostatnim czasie nie wprowadzaliśmy zbyt wiele pomysłów i sugestii ulepszeń gry. Zdajemy sobie w pełni sprawę ze wzrastającego niezadowolenia społeczności ze względu na problemy z wydajnością gry, nienaprawione błędy oraz zmiany mechanizmów podczas trwania rundy gry. Oczywiście możemy zrozumieć gniew i zdenerwowanie dotkniętych tym graczy i chcemy wykorzystać tę okazję, aby szczerze Was przeprosić za to, że tak długo zajmuje nam naprawianie tych problemów.

Jest dla nas bardzo ważne, aby powiedzieć Wam o tym, że pracujemy z całych sił nad całościowym rozwiązaniem tych trudności. Nie chcemy w żadnym wypadku dać Wam wrażenia nieaktywności czy tego, że nie przyjmujemy Waszej opinii do wiadomości. Jednakże nie ma prostego rozwiązania problemów, w rodzaju uruchomienia większej liczby serwerów. Niektóre błędy, takie jak te zdarzające się przy zmianie ery, mają swoje źródła głęboko w kodzie gry, dlatego nie da się ich szybko naprawić nie wpływając negatywnie na inne elementy gry. System obsługi zdarzeń gry (RTS), który odpowiada za wszystkie kalkulacje w grze, po prostu osiągnął swój limit.

Co możemy w tej sytuacji zrobić? Rozwiązanie jest jedno – zaprogramować Rail Nation od nowa.

Dobra wiadomość jest taka: już to zrobiliśmy. To właśnie dlatego w ostatnich miesiącach byliśmy dosyć cicho odnośnie nowych funkcji w grze. Wszyscy programiści byli w pełni zaangażowani w ten potężny projekt.

Nowa wersja jest już testowana na naszym publicznym serwerze testowym (PTR). To jest bardzo ważne ze względu na to, jak olbrzymia to zmiana. Testy są niezbędne, aby wyeliminować nowe błędy, zanim wprowadzimy tę wersję na zwykłe serwery gry. Już teraz widzimy, że wydajność poprawiła się bardzo mocno, nawet pomimo tego, że na serwerze PTR jest zwykle dużo więcej aktywnych jednocześnie graczy niż na normalnych serwerach. Chcemy tutaj podziękować Wam jeszcze raz, ponieważ bez Waszej pomocy nie bylibyśmy w stanie osiągnąć znaczących rezultatów!

Wszystkich Was serdecznie zapraszamy do sprawdzania nowej wersji z nami na serwerze PTR i do dokładnego testowania jej. Po zakończeniu ostatniej fazy testów zaczniemy instalację nowej wersji Rail Nation krok po kroku na zwykłych serwerach na nowych rundach gry od nowego roku. Prosimy o zrozumienie, że nowej wersji nie da się zainstalować w trakcie rozgrywki, ponieważ nowy system nie jest kompatybilny z tym, który wykorzystywany jest w obecnie trwających rundach gry.

Jeszcze raz szczerze przepraszamy za to, że ten krok zajął nam tak dużo czasu. Jednocześnie z niecierpliwością czekamy na nowe, fascynujące doświadczenia w Rail Nation z Wami na nowym, mocno ulepszonym podwoziu.

W tym duchu życzymy wszystkim naszym graczom Rail Nation wszystkiego najlepszego w roku 2015 i wolnych torów po wsze czasy!

Wasz Zespół Rail Nation

4 Comments

  1. Dziękujemy za wyjaśnienia. Co ciekawe, nowy serwer PTR od kilku dni wyświetla mi się jako niedostępny – praca wre! :-)

  2. Grzesiek z Nakus

    31 stycznia 2015 at 20:22

    Tak prawdę powiedziawszy to nie ma się czym chwalić. Uruchomiliście nowe serwery, ale błędów jest tyle, że trudno zliczyć. Trudności w logowaniu, brak polskich liter, błędne czasy lokomotyw, błędnie wyświetlane komunikaty – to codzienność.
    Aż tak zależało Wam na nowym serwerze, że zrobiliście to na siłę bez usunięcie błędów z PTR. Komunikacja z suportem polega na opisywaniu błędów i otrzymywaniu informacji, że „wiemy, robimy, zmienimy itp.”.
    Oj nie szanujecie graczy – a to przecież oni Was utrzymują. Więcej pokory i zaangażowania w usuwanie błędów

Comments are closed.

© 2018 Blog Rail Nation

Theme by Anders NorenUp ↑